loading...
jojooo
mehrnoosh بازدید : 183 14 سال پیش نظرات (0)
 

بازهم يک شب مهتابي ، اما نه يک شب
 رويايي

 باز هم آسمان باراني ، اما باران دلتنگي نه
 عاشقي

 باز هم امروز باز هم فردا ، اما اينبار بي
 هدف تر از گذشته...

 انتظار تنها ذکر دقايق بي تو ...

 و حالا آرزو ذکر دائمي قلب من

 التماس ذکر مقدس چشمانم  و چشمانم که از خيسي به

 رودخانه مي مانند...

 و تنها حسرتي مانده از دقايق ، ثانيه ها و ساعت هاي با تو
بودن...

 دوري را ديده بودم اما فاصله را حس نکرده
 بودم ..

 فرياد را شنيده بودم اما غم را نديده
 بودم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 900
  • بازدید کلی : 2,624